День перемоги над нацизмом в Європі

Детальніше
Навчальні заклади
Кам'янець-Подільського району

Для інтегрування окремих навчальних курсів у початковій школі існують об’єктивні причини й передумови, які намагались представити учителі Рудської ЗОШ І-ІІ ступенів на практичному семінарі учителів початкових класів, що відбувся 12 травня.

«Інтегрування окремих навчальних курсів у початковій школі».

За умов розбудови демократичної держави однією з найактуальніших залишається проблема постійного підвищення рівня освіти і культури народу. Тому так гостро стоїть сьогодні завдання – навчити школярів учитися, самостійно поповнювати знання, орієнтуватися у потоці інформації. Нові програми загальноосвітньої школи орієнтують учителя на потребу формування в учнів комплексу передбачених для кожної вікової групи міжпредметних або загальнонавчальних знань, умінь та навичок, що становлять основу навчально-пізнавальної культури.

Ідея реалізації міжпредметних зв’язків – важливий фактор, що сприяє підвищенню якості навчально-виховного процесу у початкових класах. Розглядаючи формування навчально-пізнавальної культури молодших школярів, ми можемо стверджувати, що будь-яка культура, якщо вона соціально корисна за своїм предметним змістом і направленістю, становить велику цінність для учнів. Нині у початкових класах пріоритети надаються розвивальній функції навчання, культу самостійності і нестандартності думки, який забезпечує здоровий інтелектуальний клімат класу.

Для інтегрування окремих навчальних курсів у початковій школі існують об’єктивні причини й передумови, які намагались представити учителі Рудської ЗОШ І-ІІ ступенів на практичному семінарі учителів початкових класів, що відбувся 12 травня.

Семінар розпочато з тренінгового заняття, яке провела з учителями методист РМК Столярчук Людмила Олександрівна. На ньому піднімалось питання вирішення проблеми зацікавленості учнів у навчанні та виконанню вимоги проведення учителями цікавих уроків, надання якісних освітніх послуг. Працюючи у групах учителі визначились у тому, що впровадження інноваційних технологій та використання міжпредметних зв’язків – це той дидактичний засіб, який передбачає комплексний підхід до формування й засвоєння змісту освіти, дає можливість здійснювати зв’язки між предметами для поглибленого, всебічного розгляду найважливіших понять.

Гльос Оксана Іванівна, директор школи, ласкаво запросила учасників семінару відвідати майстер-класи, що підготували учителі початкових класів: урок літературного читання в 2 класі «А. Костецький «Все починається з мами», В.Гринько «Мама» (класовод Войціцька Олена Іванівна), інтегрований урок з математики та трудового навчання в 3 класі (класовод Муринець Олена Володимирівна), урок з предмета «Я у світі» на тему «Я у світі людей» (класовод Берлізова марія Олександрівна).

Різні види діяльності (художньо-трудова, малювання, читання, слухання музики, спів, тощо), використання інтерактивних методів навчання, різних інноваційних технологій, які були притаманні урокам інтегрованого змісту, зробили їх цікавими. А це, в свою чергу, сприяло запобіганню втомлюваності дітей, посиленню інтересу до навчання та школи в цілому.

Учасники семінару відзначили високий професійний рівень учителів початкових класів Рудської ЗОШ І-ІІ ст. та побажали їм міцного здоров’я та успіхів.

Наше відео

Важлива інформація

Допомогти воїнам АТО

Календар подій

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Фестивалі та конкурси рекомендовані ДНЗ в 2016 році

Пропонуємо інформацію про міжнародні, всеукраїнські фестивалі,конкурси, що проходять у 2016 році.

Детальніше
Контактна інформація
Хмельницька обл.
м. Кам'янець-Подільський
пл. Вірменський ринок, 6
32300
  • (03849) 95335
  • rmk08kpr@i.ua
Матеріали з блогу
Отримайте новини
Newsletter: