Важливим показником розвитку суспільства є гуманне, турботливе й милосердне ставлення до дітей з особливими потребами, які не мають змоги вести повноцінне життя. Виходячи з практики роботи, діти із затримкою психічного розвитку та легкою розумовою відсталістю становлять найчисельнішу групу серед тих, які потребують спеціальної допомоги у процесі навчання та соціальної адаптації. Вони значною мірою визначають контингент учнів, особливо початкової школи, які стійко не встигають у навчанні. Для початку необхідно визначити саме поняття, зміст, типологію, причини, залежність цих порушень психофізичного розвитку від соціальних умов.
Сьогодні педагогічна громадськість чи не найбільше обговорює проблему інтеграції дітей із відхиленнями у психофізичному розвитку в єдину освітню систему загальноосвітньої школи.
Відповідно до плану роботи Кам’янець-Подільської районної психолого-медико-педагогічної консультації 18 квітня 2018 р. відбулось засідання районної ПМПК з метою визначення труднощів навчально-пізнавальної діяльності дітей з особливими освітніми потребами, надання обґрунтованих психолого-педагогічних рекомендацій щодо змісту, форм (в тому числі індивідуальної та інклюзивної) і методів навчання на 2018-2019 н. р. та особливостей корекційно-розвиткової роботи відповідно до їх потенційних можливостей психофізичного розвитку.
У проведенні психолого – педагогічного вивчення дітей прийняли участь: Стрільчук Н.В. – завідувач районною ПМПК; Шкапоїд І.В. – практичний психолог з інтелектуального розвитку дітей; Мойсеєнко Л.Є. – вчитель-логопед; Гузак М.Д. – психіатр Кам’янець-Подільської ЦРЛ.
Психолого-педагогічне вивчення дітей з особливими освітніми потребами проводиться у присутності батьків. На засіданні обстежено 6 дітей (з них: п’яти учням – рекомендовано пройти психолого – педагогічне вивчення в обласній ПМПК, одній дитині рекомендовано – інклюзивну форму навчання).
Copyright © 2015 - All Rights Reserved - Kam-Pod RMK