День перемоги над нацизмом в Європі

Детальніше
Навчальні заклади
Кам'янець-Подільського району

16 листопада 2017 року на базі Орининської «ЗОШ І-ІІІст.» завідувачем районної ПМПК Стрільчук Н.В. проведено районне методичне об’єднання вчителів – логопедів.

«Значимість компетенцій у формуванні мовленнєвих навичок у дітей».

Професійна компетентність - складне інтегративне утворення, що включає широкий діапазон компонентів, які являють собою сукупність систематизованих знань, умінь і навичок, особистісних якостей, поглядів і переконань, досвіду, що визначають функціонуючу та соціально- психологічну готовність педагога до творчого вирішення проблем освітнього процесу.

Збільшення числа дітей з особливими освітніми потребами - реалії теперішнього часу. Надання необхідної корекційної допомоги їм - найважливіше завдання різних закладів системи реабілітації. Повнота реалізації реабілітаційних завдань неможлива при відсутності найважливішого фактору - сформованості повноцінної мовленнєвої діяльності. Необхідність логопедичної роботи в системі реабілітації дітей з особливими освітніми потребами визначається, насамперед, значимістю мовлення в психічному розвитку, в організації та розвитку психічної діяльності дитини. У зв´язку із цим у процесі реабілітації дітей з порушеннями психофізичного розвитку, у ряді з основними корекційними завданнями, стоїть завдання подолання мовленнєвих порушень, виховання особистості, здатної активно реалізувати свої здібності, пізнавальні та соціальні потреби.

Першорядне значення для ефективності логопедичної роботи з навчання, виховання, корекції та профілактиці порушень мовлення дітей має особистість педагога, яка повинна бути глибоко компетентною та характеризуватися наступними якостями: гуманістична переконаність, цивільна і моральна зрілість; пізнавальна і педагогічна спрямованість; захопленість професією, любов до дітей; вимогливість до себе і оточуючих, справедливість, витримка і самокритичність; педагогічна творча уява і спостережливість; щирість, скромність, відповідальність, твердість і послідовність у словах і діях. Логопед повинен мати систему загальнотеоретичних і спеціальних професійних знань, сукупність і широта яких формує в нього уявлення про типологію та структуру аномального розвитку, про способи попередження і подолання мовленнєвої недостатності, про методи психолого-педагогічного впливу.

Логопед повинен уміти точно діагностувати мовленнєві порушення, володіти прийомами та методами їх усунення і корекції, проводити профілактичну роботу з попередження, володіти спеціальними методами навчання дітей з мовленнєвими розладами рідній мові, як у дошкільному, так і в шкільному віці, добре знати психологічні особливості дітей з мовленнєвою патологією, володіти прийомами та методами їх виховання, корекції та розвитку в них вищих коркових функцій.

16 листопада 2017 року на базі Орининської «ЗОШ І-ІІІст.» завідувачем районної ПМПК Стрільчук Н.В. проведено районне методичне об’єднання вчителів – логопедів метою якого було довести вчителям – логопедам про значимість компетенцій у формуванні мовленнєвих навичок у дітей, вдосконалення педагогічної майстерності вчителів – логопедів щодо оволодіння різноманітними навчальними технологіями.

Вчителем – логопедом Білюк О.Г. були проведені ігрові завдання, використана крупо та пісочна терапія. Діти показали вміння у правильній постановці шиплячих звуків, влучно використовували дрібну моторику у вирішенні різноманітних завдань, активно приймали участь у виконанні вправ зі звуко – буквеним аналізом слів.

Під час цього заняття діти завзято працювали, брали участь у мовленнєвих іграх та вміло оцінювали роботу один одного.

Після заняття було проведено обговорення колегами, які звернули увагу на значимість таких занять для розвитку мовленнєвої активності дітей. Потім вчителі – логопеди обмінялися досвідом своєї роботи.

Завідувач ПМПК Стрільчук Н.В. провела змістовну консультацію на тему «Деонтологія, як особливий акцент у роботі з дітьми-логопатами та їх батьками - сукупність етичних норм і принципів поведінки працівника при виконанні своїх професійних обов’язків » та підвела підсумок методичного об’єднання вчителів – логопедів.

Усі пропозиції та зауваження були прийняті до уваги для подальшого використання в роботі з дошкільниками та учнями шкільного віку.

На наш погляд, система знань і умінь професійної компетентності вчителя-логопеда повинна стати діагностичним еталоном, орієнтуючись на який, фахівець може будувати всю свою роботу щодо розвитку і вдосконалення власного професіоналізму та його оцінювання.

Матеріал: «КОМПЕТЕНТНІСТНИЙ ПІДХІД В РОБОТІ ШКІЛЬНОГО ЛОГОПЕДА»

Завантажити версію для друку.

Наше відео

Важлива інформація

Допомогти воїнам АТО

Календар подій

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Фестивалі та конкурси рекомендовані ДНЗ в 2016 році

Пропонуємо інформацію про міжнародні, всеукраїнські фестивалі,конкурси, що проходять у 2016 році.

Детальніше
Контактна інформація
Хмельницька обл.
м. Кам'янець-Подільський
пл. Вірменський ринок, 6
32300
  • (03849) 95335
  • rmk08kpr@i.ua
Матеріали з блогу
Отримайте новини
Newsletter: