День перемоги над нацизмом в Європі

Детальніше
Навчальні заклади
Кам'янець-Подільського району

04 лютого 2020 року відбувся семінар учителів української мови і літератури на базі Довжоцького НВК

«Шляхи формування наскрізних змістових ліній на уроках української мови і літератури»

За такою темою відбувся семінар учителів української мови і літератури на базі Довжоцького НВК 04 лютого 2020 року.

Доктор філологічних наук, професор, завідувач кафедри історії української літератури та компромістики Кам'янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка Рарицький Олег Анатолійович, оголошуючи мету, поставив перед учасниками семінару завдання активно долучитися до обговорення даної проблеми, окресливши переваги та виклики. Адже актуальність зумовлена тим, що вчителі-словесники розпочали навчальний рік за оновленими програмами для учнів 5-9 класів, модернізованих згідно з Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти та з метою наскрізного впровадження механізму реалізації завдань компетентнісного підходу в навчанні української мови і літератури в контексті положень «Нової української школи», де визначено роль української мови і літератури у формуванні ключових компетентностей, запровадження наскрізних змістових ліній, які відображають провідні соціально й особистісно значущі ідеї.

Навчання по наскрізних лініях реалізується, насамперед, через організацію навчального середовища – зміст та цілі наскрізних тем враховуються при формуванні духовного, соціального і фізичного середовища навчання; через навчальні предмети – виходячи із наскрізних тем при вивченні предмета проводяться відповідні трактовки, приклади і методи навчання, реалізуються надпредметні, міжкласові та загальношкільні проекти.

А тому разом колегами-словесникам було чим поділитися.

У виступі-презентації Олег Анатолійович кваліфіковано представив упровадження механізму реалізації наскрізних змістових ліній на уроках української літератури.

Також Олег Анатолійович не тільки розкрив шляхи реалізації компетентнісного підходу через компетентнісно зорієнтовані завдання як дієвого інструменту формування і перевірки рівня предметних, міжпредметних і ключових компетенцій (компетентностей), визначення подальших шляхів їх розвитку, а значить – розв’язання однієї з найактуальніших проблем сьогодення, але і практично опрацював з учасниками різні види навчальних завдань ( філологічні, компетентнісно зорієнтовані задачі, комплексні).

Учитель української мови і літератури Галина Іванівна Боднарчук ділилася досвідом реалізації змістових наскрізних ліній «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», а також показала як користуватися навчальними Інтернет ресурсами для реалізації наскрізних змістових ліній на уроках української мови і літератури.

А завершилася семінар філологів словами:

« Виражайте подив і захоплення всім, що роблять і говорять Ваші діти на Вашому уроці. І на високій ноті оптимізму розпочинайте і закінчуйте 45 незвичайних хвилин, які символічно називаємо уроком».

Наше відео

Важлива інформація

Допомогти воїнам АТО

Календар подій

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Фестивалі та конкурси рекомендовані ДНЗ в 2016 році

Пропонуємо інформацію про міжнародні, всеукраїнські фестивалі,конкурси, що проходять у 2016 році.

Детальніше
Контактна інформація
Хмельницька обл.
м. Кам'янець-Подільський
пл. Вірменський ринок, 6
32300
  • (03849) 95335
  • rmk08kpr@i.ua
Матеріали з блогу
Отримайте новини
Newsletter: