29 серпня – на базі РМК відбулось засідання районної ПМПК, на якому було обстежено 6 дітей. Відповідно до інтелектуального розвитку їм рекомендовані відповідні навчальні програми.
Інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітньому просторі є реальністю нашого часу. Велика увага та багато зусиль докладається педагогічними працівниками та батьками у роботі з дітьми з психофізичними порушеннями. Усвідомлення переваг і ризиків – головна умова успіху в цій непростій справі, яка потребує відмови від деяких стереотипів та оволодіння новими формами роботи.
За наслідками психолого-педагогічного вивчення двом школярам рекомендовано відвідати обласну ПМПК, 1- рекомендовано програму загальноосвітньої школи, двом учням запропоновано навчання за програмою інтенсивної педагогічної корекції, а 1 учневі- навчання за програмою для дітей з вадами розумового розвитку
Для успішного входження в суспільство таких дітей необхідна організація їх навчання і виховання в інтегрованих умовах, що забезпечить соціальний, емоційний та когнітивний розвиток кожної дитини з особливостями психофізичного розвитку. Лише в такому випадку дитина буде відчувати себе повноцінним учасником соціального життя.
Copyright © 2015 - All Rights Reserved - Kam-Pod RMK