Сучасний етап розвитку суспільства ставить перед освітою нові завдання, спрямовані на істотне посилення уваги до навчання, виховання і розвитку особистості. Однією з умов їх вирішення є посилення корекційно-розвиваючої ролі навчання і виховання дітей з інтелектуальними порушеннями. За цієї умови навчання забезпечуватиме таким дітям можливість у майбутньому брати активну участь у трудовому та соціальному житті.
На виконання спільного наказу відділу освіти та ЦРЛ 26 квітня на базі ЦРЛ відбулось засідання районної ПМПК, на якому було вивчено інтелектуальні можливості чотирьох дітей. Відповідно до їх розвитку учням рекомендовано відповідні навчальні програми.
За наслідками психолого-педагогічного вивчення двом школярам – рекомендовано програму загальноосвітньої школи, а іншим двом учням - навчання за програмою для дітей з порушенням розумового розвитку.
Актуальність і значущість цієї роботи є дуже важливою, оскільки соціально-педагогічна підтримка і реабілітація дітей з особливими потребами розвитку, створення умов для їхньої успішної соціальної і психофізіологічної адаптації, розвиток їхньої життєвої компетентності є принциповою ознакою демократичної освіти і суспільного життя.
Copyright © 2015 - All Rights Reserved - Kam-Pod RMK