Переступаючи поріг школи, молодий спеціаліст сподівається реалізуватися в ній як фахівець. Професійне становлення особистості педагога – довготривалий процес. Саме молоді вчителі впроваджують у життя грандіозні плани. Їм властиві креативність мислення, відсутність консерватизму, готовність до змін на краще. Успіх і результати школи залежать від роботи з молодими спеціалістами, які через брак досвіду потребують уваги з боку адміністрації, методичних об’єднань, старших наставників. Від того, як пройдуть перші кроки вчителя-початківця, залежить стабільність педагогічних кадрів, їх якісний склад, результативність навчально-виховного процесу в школі. 26 квітня на базі методичного кабінету відбулося чергове засідання районної школи молодого вчителя з теми «Як зробити урок ефективним». Досвідом роботи з цієї проблеми поділилася досвідчений педагог Данілова Н.В., керівник школи молодого вчителя хімії і біології , вчитель хімії і біології Чабанівської ЗОШ І-ІІІ ст.. Молоді спеціалісти Гаджула Ю.І., Катілова Т.І., Ількович І.В., Потемковська О.О., Нараєвська Ю.І. продемонстрували інші форми навчання : екскурсії, семінари, факультативи, на яких використали оптимальні методи, форми і прийоми навчання, що підвищують їх ефективність. Створена дієва система роботи з молодими вчителями в нашому районі прискорює процес швидкої адаптації молодих спеціалістів, значно скорочує час швидкого періоду оволодіння основами педагогічної майстерності. Дружня і згуртована робота адміністрації, наставників, керівників методичних об’єднань, пробуджують у молодих вчителів інтерес до творчості, прагнення досягти кращих результатів, отримати визнання в колективі. В кінці заняття методистом Гончарик Л.В. проведено тренінг « Як зробити навчання продуктивним». Метою якого було підвищити мотивацію професійної діяльності вчителя.
Copyright © 2015 - All Rights Reserved - Kam-Pod RMK