19 березня 2019 року на базі Орининської ЗОШ І-ІІІ ст. за участі методиста райметодкабінету Дідик Ю.В. відбулося засідання методичного об’єднання вчителів художньо-естетичного циклу на тему «Шляхи розвитку творчої особистості».
Робота засідання складалася з теоретичного й практичного блоків.
Під час теоретичної частини Дідик Юлія Вячеславівна, акцентувала увагу на тому, що необхідними компонентами творчості є фантазія, уява, зміст якої втілюється у створенні образу кінцевого продукту. Методист звернула увагу на те, що розвивати творчі здібності необхідно з ранніх років. Щоб сформувати творчу особистість засобами образотворчого мистецтва, потрібно створити належні педагогічні умови, задовольнити художні інтереси і потреби учня.
Мельник Оксана Олександрівна, голова методичного об’єднання вчителів художноьо - естетичного циклу, вчитель образотворчого мистецтва Кадиєвецької ЗОШ І-ІІІ ст., наголосила на тому, що на уроках необхідно застосовувати нетрадиційні техніки малювання, такі як: гравюра, малювання пальчиками та долоньками, печатка, свічка та акварель, гратаж, набризки, монотипія, плямографія, мозаїка, імпасто-техніка, друкарська техніка тощо. Педагог підкреслила, що застосування нетрадиційних технік малювання допоможе налагодити ефективну комунікацію з учнями під час спільної художньо-творчої діяльності, більш глибоко пізнати внутрішній світ кожної дитини, відчути її неповторність, визначити потреби та інтереси.
Оксана Олександрівна розповіла про роль інформаційно-комунікаційних технологій на уроках образотворчого мистецтва як засобу естетичного розвитку особистості.
У другій частині заходу Паладійчук А.М., вчитель музичного мистецтва Орининської ЗОШ І-ІІІ ст. провів майстер-клас на тему “Уроки музичного мистецтва як середовище національно-патріотичного виховання”.
Анатолій Михайлович показав присутнім п’ять методичних прийомів: 1.“Цікаві мульм - розспівки”- метод емоційного стимулювання для створення приємної атмосфери та гарного настрою на уроках музичного мистецтва;
2. “Впізнай пісню”- ілюстрації калини, верби, дубочка, тополі (перелік відповідних народних і сучасних українських пісень);
3. “Намалюй слова пісні” (асоціативні малюнки на тексти відомих народних пісень, зокрема пісні “Ой, ти красно весно!”);
4. Фольклорна композиція, що належить до обрядових свят «Ой, на Івана, ой на Купала»;
5. “Аналізуємо музику за відчуттями” (за смаком, на дотик, на вигляд).
Отже, розвиток творчої особистості та нетрадиційні техніки образотворчої діяльності відіграють важливу роль у розвитку дитини. Адже найкоштовнішим є не кінцевий продукт – малюнок чи виконана пісня, а розвиток особистості в собі, у своїх здатностях, самоідентифікації у творчій роботі.
Copyright © 2015 - All Rights Reserved - Kam-Pod RMK