Значні зміни, що відбуваються сьогодні в суспільстві, ставлять нові завдання тим, хто має готувати дітей до життя у двадцять першому столітті. Як краще підготувати дітей до успішного і продуктивного життя в майбутньому? Як навчити розуміти свої прагнення, робити свій вибір і відповідати за його наслідки? Як залучити широке коло педагогічних працівників до дослідницької діяльності та накопичення досвіду використання інноваційних технологій розвитку творчого потенціалу учнів?
Саме ці питання доводиться розв’язувати слухачам Школи передового досвіду вчителів хімії і біології, до складу якої увійшли досвідчені, творчі, активні, ініціативні, з нестандартним баченням шляхів вирішення кожної педагогічної проблеми вчителі. Керує Школою досвідчений педагог, учитель вищої категорії, «старший вчитель», Зінчук Галина Михайлівна.
Проблема, над якою працюють педагоги, - «Вплив інноваційної діяльності вчителя на формування особистості школяра шляхом забезпечення особистісно орієнтовного підходу до організації навчально-виховного процесу», є актуальною. Її розв’язання допоможе кожному педагогу впорядкувати розумові сили, виробити активну креативну думку.
21 вересня на базі райметодкабінету відбулося перше засідання, в якому взяли участь вчителі з 6 загальноосвітніх шкіл району.
В ході обговорення жоден із слухачів не міг залишитися осторонь вирішення таких актуальних питань, як впровадження сучасних технологій навчання та розвиток пізнавальної активності школярів; проблеми вдосконалення сучасного уроку, плекання обдарованої, творчої дитини і при цьому збереження її здоров’я; розвиток критичного мислення.
Copyright © 2015 - All Rights Reserved - Kam-Pod RMK