Боришковецька гімназія

Боришковецька гімназія Слобідсько-Кульчієвецької ОТГ Кам'янець-Подільського району

Відкриті уроки

Відкритий урок з хімії у 9 класі

(вчитель Хапко О.Л.)
  1. 02. 2018 р. відбувся відкритий урок з хімії (з використанням інтерактивних методів).

Тема: Узагальнення і систематизація знань з теми «Вуглеводні».

Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів про вуглеводні; вдосконалювати вміння складати молекулярні та структурні формули вуглеводнів, давати їм назву. Розвивати вміння писати рівняння хімічних реакцій,розвивати вміння застосування вуглеводнів у побуті і їх використання.

Обладнання: картки завдання,кубик з назвами алканів,сигнальні картки.

 

Хід уроку

І. Організаційний етап.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Ми закінчили вивчати речовини, які складаються з двох елементів: Карбону та Гідроген. Пригадати вивчений матеріал про вуглеводні, підготуватися до контрольної роботи.

ІІІ. Узагальнення й систематизація знань, умінь та навичок.

1.Гра «так» чи «ні»

(Вчитель читає речення, а учні піднімають сигнальні картки).

2.Тест-есе.

Вчитель диктує запитання,а учні підносять руку і відповідають.

  1. Гра з кубиком.

(1. Вчитель називає перший з алканів та його молекулярну формулу (метан, СН4 ), кидає кубик учню. Той називає наступний алкан і перекидає кубик  іншому учню. Вуглеводні називаються в порядку зростання кількості атомів Карбону.

  1. Вчитель називає формулу будь-якого алкану і кидає кубик одному з учнів, учень називає алкан і кидає кубик назад вчителю.
  2. Вчитель називає один з алканів і кидає кубик учню, учень називає формулу алкану і кидає кубик).  4.Робота в групах.(а) заповнити таблиці;б) перевірка виконаної роботи).5.Робота біля дошки. (встановіть відповідність) 

    ІV.Підсумок уроку.

    V. Домашнє завдання.